Dani Erasmusa, odnosno #ErasmusDays – manifestacija kojom se obilježava uspjeh Erasmus+ programa, u Strojarskoj i prometnoj školi održali su se 9. i 10. listopada. Kako je tema ovogodišnjih Dana Erasmusa Europska godina vještina, učenici su tijekom dvodnevnog programa pod nazivom „VET skills u Strojarskoj i prometnoj školi“ imali priliku pokazati svoje digitalne i strukovne vještine. Radionice su vodile nastavnica strojarske grupe predmeta Ana Marketin-Sedlar i školska knjižničarka Ksenija Perhaj.
U Strojarskoj i prometnoj školi, u sklopu Erasmus programa, projekti su se počeli provoditi 2014. godine kada se škola uključila u program provedbom KA1 projekta mobilnosti Perpetuum mobile. Od tada sve do danas škola kontinuirano provodi projekte mobilnosti te je do sada provedeno 10 projekta, a u tijeku je provedba 11. projekta pod nazivom SIPS mobility 7. Zahvaljujući digitalnim vještinama maturanata zanimanja strojarski računalni tehničar koji su izradili interaktivnu kartu Europe, na poveznici SIPS Erasmus world mogu se vidjeti sve zemlje u kojima su učenici obavljali praktičnu nastavu, a nastavnici se stručno usavršavali. Također su za svaku zemlju navedeni i Erasmus i Erasmus+ projekti tijekom kojih je bila provedena određena mobilnost učenika i/ili nastavnika. Osim Erasmus+ KA1 projekata mobilnosti, na karti se mogu pronaći informacije o Erasmus+ KA2 projektu suradničkih partnerstava Digital Learning Paths kao i eTwinning projektima škole.
Strukovne su pak vještine učenici pokazali tijekom rada na mrežnoj platformi Ariadna.education koja se razvija u sklopu projekta Digital Learning Paths, a kojoj se može pristupiti putem poveznice Ariadna.education. Ideja platforme je omogućiti učenicima samostalno osnaživanje u ciljanom strukovnom području. Tako učenici mogu proučiti različite teme iz područja općeg strojarstva, automatizacije i robotike, građevine, instalacija te brodske tehnike. Platforma će punim sjajem zasjati u svibnju 2024. godine kada je predviđeno njezino predstavljanje široj javnosti.
Tijekom izrađivanja interaktivne karte Europe, učenicima su predstavljeni svi eTwinningovi projekti koji se u školi provode od 2011. godine. Upravo zahvaljujući iskustvu rada na eTwinningovoj platformi, škola je tijekom pandemije uspjela provesti započete Erasmus+ projekte. Osim toga, povezujući Erasmus+ projekte s eTwinningovim projektima, škola je omogućila osnaživanje strukovnih vještina i učenicima koji fizički nisu sudjelovali na mobilnosti, već su ostali u školi. Naime, učenici sudionici mobilnosti svaku godinu svojim kolegama prenose iskustva rada iz prakse pojašnjavajući im rad u novim softverima, uspoređujući rad na sličnim strojevima, dokumentaciju skladišnih poslovanja i prometnih propisa te ističući sličnosti i razlike obavljanja praktične nastave u međunarodnom radnom okruženju s praktičnom nastavom u Hrvatskoj.