U Šibeniku je od 8. do 12. svibnja održana Aktivnost učenja, poučavanja i osposobljavanja (LTTA – Learning, teaching and training activity) u okviru Erasmus+ KA2 projekta Digital Learning Paths. Organizatorice aktivnosti bile su nositeljica projekta belgijska škola GO! technisch atheneum Zavelenberg Sint-Agatha-Berchem iz Brisela i škola partner projekta Industrijsko-obrtnička škola Šibenik koja je ujedno bila i domaćin aktivnosti. U aktivnosti su sudjelovali učenici i nastavnici iz partnerskih škola uključenih u projekt kao i ostali članovi projektnog tima iz GO! technisch atheneum Zavelenberg Sint-Agatha-Berchem iz Belgije, Industrijsko-obrtničke škole iz Šibenika, Tehničke škole Vlasotince i Prve tehničke škole Kruševac iz Srbije, IES Náutico Pesquero de Pasaia Blas de Lezo BHI iz Španjolske te nevladine organizacije Institutul pentru Educatie iz Rumunjske i Institoyto koinonikis kainotomias kai synoxis iz Grčke. Našu školu predstavljali su učenici 3.a razreda Lovro Modrić i Marko Vincek, učenici 4.a razreda Antonio Andročec i Leon Hatze te članovi DLP projektnog tima Ana Marketin-Sedlar, Đurđica Drdić, Slavo Marketin i Ksenija Perhaj.
Cilj aktivnosti bilo je ocjenjivanje digitalnih materijala i digitalnih puteva učenja koje su članovi projektnog tima izradili do svibnja 2023. godine u području mehanike, automatizacije i robotike, graditeljstva, pomorske tehnike i centralnog grijanja kao i testiranje platforme Ariadna.education. Učenici iz Strojarske i prometne škole ocjenjivali su i testirali digitalne materijale i puteve učenja iz područja strojarstva, a okušali su se i u samostalnoj izradi digitalnih puteva učenja. Učenici su također ocjenjivali i testirali digitalne materijale i puteve učenja s područja koje nije njihova struka te su tako naši učenici bili uključeni u evaluaciju područja graditeljstva.
Uz rad na digitalnim materijalima i digitalnim putevima učenja, u suradnji s Visokim učilištem Algebra organizirano je predavanje i radionica kako bi se sudionici aktivnosti upoznali s novim alatima za izradu digitalnih sadržaja. Sudionici su također prisustvovali predavanju na Tehničkom veleučilište u Šibeniku, a posjetili su i Iskra brodogradilište Šibenik.
Zahvaljujući predavanjima i radionicama, a posebice rezultatima ocjenjivanja, odnosno mišljenju učenika koji su isprobali digitalne materijale i puteve učenja, članovi projektnog tima dobili su vrijedne informacije koje će im pomoći i voditi ih u daljnjoj izradi materijala i puteva učenja kao i razvijanju mrežne platforme Ariadna.education.