Profesorice Aleksandra Schill i Ana Marketin-Sedlar predstavljale su našu školu na CARNET-ovoj konferenciji CUC 2023 koja se održala od 26. do 28. travnja 2023. godine u Rovinju. Ana Marketin-Sedlar održala je interaktivno predavanje i radionicu, dok je Aleksandra Schill održala radionicu. Interaktivnim predavanjem opisan je projekt Dizajniranja i izrade vozila koji se proveo s maturantima zanimanja strojarski računalni tehničar. Projekt Dizajniranja i izrade vozila, kroz suradnju škole, udruge Makerspace i Tehnološkoga parka Varaždin, osmišljen je na način da učenici na nastavi strojarskih konstrukcija kroz određene faze rada prođu proces od rekonstrukcije postojećeg dizajna vozila do izrade gotovog proizvoda koji je rezultat njihovog dizajna. Tijekom interaktivnog predavanja prikazane su sve faze rada na projektu, učeničke aktivnosti te povezivanje sektora strojarstva i prometa i logistike kroz utrku vozila.

Osim interaktivnoga predavanja, profesorica Ana Marketin-Sedlar zajedno je s profesoricom Danielom Usmiani održala radionicu na temu ESEP i eTwinning u novom ruhu. Nova Europska platforma za školsko obrazovanje (ESEP) otvorila je vrata školama Europe i šire te nudi mogućnost umrežavanja i provedbe niza aktivnosti odgojno-obrazovnim djelatnicima. Tijekom radionice polaznici su upoznali mogućnosti nove Europske platforme za školsko obrazovanje koja ujedinjuje eTwinning i School Education Gateway platforme te su, rješavajući niz zadataka, osnažili svoj rad u njoj za umrežavanje sa sustručnjacima, polaženje različitih edukacija te provedbu eTwinningovih projekata.

Profesorica Aleksandra Schill održala je radionicu pod nazivom Skupi znanje i kreni! s profesoricom Tamarom Srnec. Radionicom se pokazalo kako matematičke sadržaje približiti učenicima te ih potaknuti na samostalno istraživanje putem aplikacije MathCityMap (MCM) (https://mathcitymap.eu/en/). Aplikacija MathCityMap projekt je radne skupine s Goethe sveučilišta u Frankfurtu, a besplatna je i dostupna za platforme Android i iOS. Tijekom radionice pokazalo se kako učenicima omogućiti stvarne i virtualne šetnje izvan učionice te primjenu apstraktnih znanja iz udžbenika u stvarnom okruženju. Uz aplikaciju, na web portalu MathCityMap  pokazalo se kako izrađivati ili uređivati vlastite zadatke i „poučne staze“ za šetnju s obrazovnim (matematičkim, arhitektonskim, književnim, povijesnim, fizikalnim i dr.) tragovima.

Comments are disabled.